Jeg vil ikke!

Jeg har seriøs eksamensangst. Sånn type ligger å griner om natta. FAEN! Jeg føler meg totalt uforberedt og den tiden jeg skulle bruke på og forberede meg blir på mystisk vis borte i Facebook, blogger, tv og annet fjas. Og alle vil gi meg råd. Om hvordan jeg skal organisere meg. Ja, jeg vet at dette er ikke godt nok!                                                        Gleder meg til alt er over. Til jul og til lys og til rødt og gull. Til avslapping og baking. Til gode filmer og enda bedre venner.

Nå skal jeg waste tida mi på Polyvore. Og her er noen jeg allerede har laget.

School

School by Sigrid Oevereng featuring a floral skirt

Synes selv at de er ganske fine. Skulle ønske jeg hadde energi til å kle meg slik hver dag…

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Jeg vil ikke!

  1. Tord sier:

    Du e kjempeflink, söta mi <3

    Og det går bra med eksamenene!
    Trust me =)

Legg igjen en kommentar

