Cold Winter

Jeg tenkte at jeg kunne lage et lite innlegg om vinterklær og hvordan en skal holde seg pent kledd i kulda :)

1. Kåper

Jeg vet at mange synes at boblejakker er kjempefint og det er helt greit, men jeg må si at jeg personlig foretrekker feminine kåper. Her er noen eksempler:

Denne er fra Bik Bok og koster 399,-. Denne har jeg kjøpt, og jeg gleder meg til å bruke den!

Denne er fra H&M og koster 499,-.

Denne er også fra H&M og koster 799,-.

Og også denne er fra H&M og koster 599,-.

Hvis du er redd for at en kåpe blir kaldt, så husk på at du kan gjøre det varmere ved bruk av tilbehør. Skjerf, hansker/votter og hva med en beret? Alt dette vil gjøre antrekket varmere, mykere og kjempefeminint.

2. Sko

Jeg er stor fan av høye hæler og synes at hvis du vil og kan, så er det bare å kjøre på! Det eneste du burde tenke på er at det er noe som du ikke kommer til å tryne med og noe som er relativt varmt. Her er mine tre favorittpar(Beklager de dårlige bildene!):

Disse er fra Din Sko og er kjøpt i år. Jeg tror jeg betalte 400 eller 500 kroner for de. Kjempefine til både skjørt og bukse!

Disse er fra Eurosko og var kjøpt i fjor. Jeg tror de har noen lignende modeller i år. De koster 700 eller 800 kroner. De er i skinn og hælen er i  noe som ligner på gummi, hvilket gjør de helt fantastiske å gå i!

Disse kjøpte jeg i sommer å Din Sko. De er ikke de beste å gå i, men de er veldig fine. Kjøpt på salg til 199,-.

Alle parene mine har grov såle under, hvilket gjør bevegelser på snø og is lettere. Jeg ville IKKE anbefale noen å våge seg ut på isen med sko som er helt glatt under. Hvis du har ett par som du likevel vil bruke, så selger de «klistrelapper» på Eurosko og Økonomisko, de heter «Walksafe» og fungerer ganske bra. Du fester de under sålen og de gir deg litt bedre grep i underlaget.

Her er noen fine skopar som kan funke fint til vinteren:

Bianco 1000,-.

Økonomisko 399,-.

Økonomisko 399,-.

H&M 349,-.

Økonomisko 399,-.

Som dere kanskje ser synes jeg det er ganske fint med sko med snøring:)

3. Tilbehør/accessories

Som sagt kan tilbehøret virkelig fullføre et antrekk. Her er mine favoritter til vinteren:

Alle søte jenter bruker beret. H&M 60,-.

I rest my case. Bik Bok 99,-.

Brune skinnhansker fra H&M 199,-. Husk å impregnere de!

Sorte hansker fra Bik Bok 149,-.

Skjerf fra H&M 80,-.

Mørkeblått belte fra H&M 99,-.

Skinnveske fra H&M 1000,-.

Skjelettsmykke fra Bik Bok 49,-.

Øredobber fra Bik Bok 99,-.

Sånn! Der var min lille guide til vinteren. Håper du likte den!

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

