Mandagskveld og dårlig vær.

Nei, jeg har ingen morsomme bilder fra en fantastisk helg ute med alle de nye vennene mine i Tromsø. Ingen halloween-kostyme eller dundrende hodepine. Ingenting.

Det mest skumle jeg har vært med på denne helga var når det kom 7 unger på døra og ville ha godteriet mitt. Så flott, da satt jeg her på en søndag uten godteri og uten minner fra en drøy fyllekule. Studentlivet er sååååå kult!

Ute blåser det masse. Jeg var ute tidligere i dag og jeg var på ett punkt redd for å blåse bort. Så kom jeg på at jenter over 60 kg IKKE blåser bort. Nesten sånn at jeg ønsket at jeg kunne blåse bort… Så, målet er å komme seg i nesten-blåse-bort-vekt! Not gonna happen. Skikkelig morsomt å slanke seg når jula ligger i umiddelbar framtid. Ikke at man kan kalle det å spise én sjokolade i stedet for to for slanking da. Jeg bare innbiller meg at jeg ser ut som Marilyn Monroe eller Nigella Lawson og da går alt bra:)

Trøsten og skrekken på en og samme tid er at det er ikke lenge til alle eksamener er overstått. Og da, folkens, er det JUL!!!! Jeg har seriøst julestemning i hver eneste celle i kroppen. Og jeg har så mange planer! Jeg skal lage konfekt, såpe, lys, og kjøpe masse gaver til alle jeg er glade i! *Sigrid, dette har du ikke råd til!…Maaammaaaa?*

Men, poenget er at jeg har gått amok på Polyvore.

Her er mine juleantrekk. Litt tidlig, men likevel.

Christmas Eve

Christmas Eve by Sigrid Oevereng featuring a crepe dress

Her er min jul i klær og tilbehør. Skulle bare ønske jeg faktisk orket å fikse meg så fin hver dag.

Håper dette var inspirerende og interessant:)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

