Goffman, gløgg og… Batman?

Hei!

Nå sitter jeg med gløgg i magen:) Julestemning! Jeg klarer ikke la være. Juleferien min skulle egentlig starte den 26 nov. men det er en eksamen som er utsatt og da begynner ferien den 30 i steden for. Like greit egentlig! I neste uke har jeg masse fri, har bare skole på onsdag og torsdag, men jeg skal sitte hjemme og skrive til jeg har lyst å kaste pc’en på havet. Jeg skal være flink!                                                                                                        Planen er klar: lese først, skrive etterpå. Akkurat nå skal jeg sitte meg ned med Charles Taylors «The politics of recognnition» og etter det blir det Erving Goffmans «Vårt rollespill til daglig», veldig spennende! Håper jeg.

I helga hadde vi besøk av pappa, han kom innom og spiste pizza og vi så Tim Burtons «Batman Returns» fra 1992. Burton er fantastisk, men jeg tror guttene synes det var litt spesielt… Men Catwoman var godt likt!

Nå skal jeg returnere til arbeid og bare bittelitt surfing. Bare bittebittelitt…

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

