Sjokolade og trøsteshopping

Tord dro til Harstad i går. Han skal være borte til søndags kveld. Jeg er sannsynligvis den mest husredde personen du kan tenke deg, og derfor er jeg ikke særlig flink å være alene i hus eller leiligheter på kveldstid, spesielt når jeg skal legge meg. Det gikk helt fint i går, men det ble litt sent. I kveld skal jeg være flinkere:)

Siden jeg er helt alene så synes jeg det er på sin plass med masse sjokolade og godteri. Det kalles trøstespising, og jeg vet at det ikke er bra. Men, hallo, jeg er helt alene. Kaloriene telles vel ikke når ingen ser at jeg spiser?

Jeg har vært på kollokviegruppe i dag og jeg føler meg mye tryggere til eksamen. Etter det dro jeg hjem en liten tur og så til byen for litt trøsteshopping, jeg har jo tross alt fått stipend! Her er noe av det jeg kjøpte:

Neglefil fra The Body Shop. Den har rødt glitter på baksiden!

Hårlakk fra Elnett.

Negelakk fra Chanel, fargen heter Rouge Noir og er svært ubestemmelig. Den er ca. svartrød. Tror jeg…

En sovemaske som er prikk lik Holly Golightly sin!

Jada, jeg vet at man ikke shopper mat, men jeg måtte bare ha med Bueno. Den er jo så god!

Nå skal jeg se resten av The Beach, spise mer godteri og kanskje snakke litt med Tord på Skype:)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Sjokolade og trøsteshopping

  1. Airam sier:

    Fin sovemaske! Hvor kjøpte du den? :)

    (Og finfin blogg :D)

  2. Airam sier:

    Accessorize here I come! De har hengt opp lyskastere utenfor vinduene til leiligheta, så sovemaske ble plutselig litt nødvendig :p

Legg igjen en kommentar

