All I want for christmas…

Hei!

Jeg har vært borte en stund på grunn av eksamen og mye annet stress, men nå er jeg tilbake og jeg er ferdig med alle eksamener og har (hold dere fast) JULEFERIE!

Så, til alle familiemedlemmer og Tord, her er lista dere har ventet på, min ønskeliste:

Alle kjolene er fra Oasis.

Det sorte og det lyse skjørtet er fra Oasis, shortsen og det blå skjørtet er fra Gina Tricot.

Begge tightsene er fra Gina Tricot, bodyen er fra Kappahl, og korsetten er fra H&M.

De runde øredobbene er fra Gina Tricot, resten er fra Forever21.com.

Skoen med T-stroppen er fra Bianco, de to andre er fra DinSko.

Alt kan kjøpes på strawberrynet.com.

Mørk t-skjorte fra Gina Tricot, lys t-skjorte fra Lindex, putetrekk fra H&M.com, krus fra Indiska, Nigella Lawsons bok «Nigella Christmas», kan kjøpes på Tanum.no og tilslutt: SJOKOLADE (and lot’s of it…).

Dette er min liste, løp og kjøp!

Sigrid

 

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

