Kos, kos og atter kos!

Hei!

Nå sitter jeg hjemme etter en liten tur til byen for å handle litt julekalenderstæsj. Jeg har tvunget Tord til å lage meg kalender og nå sitter han inne på soverommet å pakker alt inn i aluminiumsfolie:) *Knis* Jeg skal selvfølgelig få den første gaven når han er ferdig med innpakningen. Ellers har jeg pyntet til jul og hele leiligheten lukter nellik og klementiner.

Jeg vil dele noen bilder av julepynten med dere, men jeg vil advare om at jeg er verdens verste fotograf. Jeg får det bare ikke til, så på forhånd: beklager!

Jeg har pyntet med appelsiner med nellik og hengt dem opp med rødt gavebånd.

Kjempefin julestjerne som jeg fikk av mamma:)

Kongerøkelse gir umiddelbar julestemning!

Jeg gleder meg til sviblene blomstrer!

Tords fine julekalender!

Utover det har jeg som sagt vært i byen å handlet litt. Her er noe av det jeg plukket med meg.

Billesaken er en ring og jeg synes sløyfearmbåndet var så fint at jeg kjøpte det i både sølv og gull.

Kjøpte øyenskyggen «Smog» fra Make Up Store og børsten er nr. 114 fra samme butikk. Øyenskyggen er helt matt og jeg har tenkt å bruke den til å eksprimentere litt med conturing:)

Jeg synes at britiske Glamour er et kjempebra magasin, og når det er på tilbud til 49,- så kan jeg ikke la være!

Til slutt vil jeg bare tipse dere om den nye foundationen til Max Factor, den er kjempelett på huden og det kjennes ikke ut som om du har noe sminke på huden! Tidligere har jeg brukt I.D.-pudder og det har jeg vært veldig fornøyd med, men på vinteren blir huden min ganske tørr og da er det bedre å bruke en foundation:)

Nå skal jeg returnere til nelliker, svibler og julekalendere!

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Kos, kos og atter kos!

  1. Airam sier:

    Åh, fine julepynten! Og jeg synes shoppeturen din ser veldig bra ut – nå er du klar for jul og å pynte seg og sånt :D

    Jeg har også vurdert å finne en øyenskygge/»sminke» som gjør at jeg kan eksperimentere med contouring, du må si fra når du har fått testet Smog!

    • Ja, jeg er nesten litt for klar:)

      Jeg hadde egenlig lyst å kjøpe noe som var lik M.A.C. sin blush i fargen «Tenderling», det er den som blir brukt i Pixiewoos video om contouring.Jeg tror «Smog» er veldig lik, men M.A.C. sin er nok litt mer rosa.

  2. Annelise Eriksen sier:

    Du får det til… Artig. Glede mæ til du kommer hjem å lager julestemning.
    Mamma

Legg igjen en kommentar

