Desember og alt den brakte med seg.

Hei!

Jeg har ikke blogget på over en måned fordi jeg har hatt ferie, men i dag skal jeg skrive litt om hvordan desember gikk og hva måneden brakte med seg, det vil si innkjøp og julegaver:)

Den 10. des dro jeg til Harstad etter alt for mange dager med sløving på sofaen i Tromsø. I Harstad fortsatte sløvingen, men nå sammen med familie:) Julaften ble tilbrakt hjemme hos Mamma med lammelår til middag. Nyttårsaften fikk vi middag hos Torstein og Frid, og senere dro jeg og Tord til Troy for litt festing:) Jeg har spist alt for mye, men har hatt en helt fantastisk desember med gode venner og familie!

Ellers hadde håret mitt seriøst behov for en frisørtime, så mamma spanderte på meg. Jeg har nå noe kortere, gradert hår, med en skrå lugg og jeg elsker det. På frisørsalongen kjøpte jeg meg en dry wax-spray fra KMS, som hjelper meg med volum og for å få en litt røffere look.

Jeg synes den funker greit, men jeg har erfart at det er viktig at håret er så tørt som mulig, hvis ikke kollapser det bare igjen.

I desember eksprimenterte jeg med sminke og farger. Jeg har selv mørkeblå øyne og har blitt fortalt lenge at blåøyde ikke kan bruke blått på øynene, men jeg har lenge siklet på en fantastisk blåfarge fra L’oreal. Jeg kjøpte den og en lilla øyepalett og har prøvd begge.

Jeg har brukt den blå øyenskyggen til å lage en mørk smokey-eye, og jeg elsker det. Den lilla kan brukes til det samme, men er kanskje mer passende til en hverdagslook.

I tillegg har jeg funnet en helt fantastisk maskara som er fin for å få lett definerte vipper som passer til subtil hverdagssminke.

En annen produkt jeg har prøvd ut i desember er en gel-liner med glitter fra H&M. Jeg har brukt den rundt øynene (altså IKKE på våtlinjen!!!). Denne looken funker helt fint til både hverdag og fest.

Jeg har også funnet små skatter på salg. Når det kommer til salg må jeg si at Lindex og Cubus er favoritter. De er jo billig fra før av, men de har alltid noe fint på salg til en god pris:) På Lindex fant jeg noen nydelige skinnhansker. Skinnhansker er alltid en god investering, de holder i årevis hvis du behandler dem godt og er en evig klassiker.

På salg på Cubus fant jeg en kjempefin kardigan med små gullperler på. Den er veldig god og varm.

Før vi kommer til julegavene skal jeg vise dere kjolen jeg hadde på meg på julaften. Den er vintage og er kjøpt på Fretex i Harstad.


Kjolen er helt fantastisk!

Så er vi kommet til julegavene:) Jeg viser ikke alt, det gidder jeg ikke. Men, her er noe av det jeg fikk til jul!

Jeg fikk et syskrin, en liten metallboks til førstehjelpsutstyr og et nydelig smykke hos Mamma<3



Fra Aurora (og Mamma) fikk jeg en Fjällreven Kånken sekk. Jeg har ønsket meg en slik siden skolestart i høst og jeg gleder meg til å bruke den på skolen:)

Hos pappa fikk jeg en god parfyme som passer til deilige sommerdager.

Hos Tord fikk jeg en fleece og noen utrolige sko<3

Min kjære Miriam ga meg en fantastisk MAC 217 børste. Den er magisk! Og siden vi er listemennesker fikk jeg en tjukk handleliste-blokk.


Hos Gurid og Steinar (svigermor og svigerfar) + barn fikk jeg en kjempegod stekepanne. Den trengte vi!

Tilslutt vil jeg vise dere den helt fantastiske gaven jeg fikk hos min kjære tante Randi<3 En hjemmestrikket Mariusgenser!

Det var det:) Skal prøve å blogge litt hyppigere fremover, har enkelte ideer til blogginnlegg som må gjennomføres. Håper deres julefering var fin og at dere fikk noe dere ønsket dere til jul:)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

