Let me put my pants on!

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle dele noen polyvore-ideer til buksebruk:) Tidligere var jeg en bukseelsker, jeg brukte skinnyjeans hver dag og synes det var mest behagelig og kledelig. I de senere år har jeg, som så mange andre, lagt noe på meg. Etter det merket jeg at det ikke var særlig komfortabelt med trange jeans. Jeans har i nyere tid ført med seg noe så grusomt som:
Muffin top

Jeg har erfart at jeans er svært utilgivelig ved vektøkning og i dag er det svært sjeldent jeg bruker det. Til hverdag bruker jeg skjørt i stedet for. Skjørt elsker deg uansett hvor mye du veier eller hvor stor rumpa di er. Når jeg bruker skjørt er jeg komfortabel hele dagen, og jeg føler meg lady-like.

Men, poenget er, at uansett hvor glad man er i enten skjørt eller jeans, så må man til tider kle på seg en bukse. Om det er p.g.a. «the occasion» eller fordi mora di sier det: it’s time to put on some pants!

Alle buksene du kommer til å se er high waisted, det er fordi de buksene kler både formfulle og smale piker.

Strut your stuff!

Strut your stuff! by Sigrid Oevereng featuring gray pants

Going in, in, for the kill, kill, for the killer kiss, kiss.

Going in, in, for the kill, kill, for the killer kiss, kiss. by Sigrid Oevereng featuring stackable bracelets

Joda, ok! Den siste er med jeans, men de er high waisted! Da er det lov!

Det var det jeg hadde:) Håper det inspirerte til buksebruk!

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

