Formfulle forbilder

Hei!

I dag er siste dagen av ferien min, i morgen starter undervisningen og det er egentlig helt greit. Gleder meg til å lære masse nytt i det kommende semesteret!

Men, i dag skal jeg også blogge litt om mine forbilder. Det vil si mine kroppslige forbilder. Dette er damer som har nydelige kurver og masse selvtillit. Jeg har skrevet tidligere at når jeg har en dag med dårlig selvtillit, sier jeg til meg selv at jeg ser ut som Nigella Lawson eller Marilyn Monroe og da føler jeg meg alltid bedre:) Derfor har jeg samlet en liten liste med disse damene, som jeg vil dele med dere!

1. Nigella Lawson

Denne dama er en gudinne på flere måter! Hun er så vakker at det er bare å legge seg ned å grine av lykke, hun lager den mest vidunderlige maten på tv og skriver fantastiske kokebøker til små hjemmekokker som meg og deg!
Dessuten har hun overkommet mange tragedier i sitt liv. Hun mistet moren sin til leverkreft når hun var 25 år gammel, og 8 år senere døde søsteren hennes av brystkreft. I 2001 døde ektemannen hennes, faren til hennes to barn av spiserørskreft.
På tross av alt dette oser hun av livsglød og positivitet.

2. Crystal Renn

Hun er en modell som både har vært syltynn og fyldig. Hennes suksess kom når hun gikk opp i vekt og ble plus-size modell. Jeg synes hun er et veldig godt eksempel på at formfullt kan være pent og sensuelt. I nyere tid er det slik at hun har gått ned vekt igjen, hvilket jeg synes er svært trist. Men, disse bildene er fra hennes plus-size karriere.

3. Marilyn Monroe

Jeg trenger ikke presentere denne dama en gang! Vakkert, vakkert, vakkert!

4. Christina Hendricks

Christina er den nyeste på denne lista. Hun står imot slankepress og viser Hollywood at man kan være suksessfull uten å være syltynn. På den røde løperen ser hun alltid fantastisk ut og hun er et godt eksempel på damer som har litt ekstra «junk in the trunk» kan bli hyllet:)

Det var mine formfulle forbilder:) Har du noen forbilder som hjelper deg i hverdagen?

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

10 svar til Formfulle forbilder

  1. Miriam sier:

    Hurra for former! Du er flott, Sigrid, uansett <3
    Personlig tenker jeg støtt og stadig "hva ville Audrey gjort?". Haha, for ikke å snakke om "hva ville Maria gjort?" ;)

  2. Airam sier:

    Først, Miriam: HAHAHAHAHA! Kaka er best <3

    Sigrid: Fantastisk post! Fine damene, fine bildene, fine teksten, fine Sigrid <3 Marilyn er definitivt på min liste, og Audrey Hepburn, Christina Ricci og Scarlett Johansson. Fine damene indeed.

  3. Airam sier:

    PS: Æ e enig, KOM PÅ BESØK!

  4. Miriam sier:

    JA, BESØØØØØØK!
    PS: Maria, det her e ikke nåkka å le av.

  5. Anette sier:

    Du har også Kate Winslet og Liv Tyler :) Formulle og vakre!

Legg igjen en kommentar

