Favorittprodukter

Hei!

Først vil jeg bare si at det siste innlegget var usedvanlig populært, noe som gleder meg masse:) Det er veldig deilig å vite at mange leser bloggen og jeg håper at dere som leser liker det jeg skriver om. Og det er også superduperhyggelig å få kommentarer<3

I dag tenkte jeg at jeg skulle dele noen favorittprodukter med dere. Dette er hudpleieprodukter og sminkeprodukter som jeg har vært svært fornøyd med.

1. Skin smoothing cream fra Dermalogica. Kan kjøpes på Strawberrynet.com eller på Coverbrands.no.

Denne kremen er helt fantastisk! Jeg har tørr/normal hud og jeg er kjempefornøyd med dette produktet. Jeg bruker i tillegg til denne Special cleansing gel og Daily microfoliant fra samme merke, og disse produktene har gjort underverker for min hud. Men husk, før du kjøper dyre produkter som denne kremen, dra innom en hudpleier og finn ut hvilke produkter som passer til din hud:)

2. Lash Queen Feline Blacks fra Helena Rubinstein. Kan kjøpes Strawberrynet.com.

En helt utrolig maskara som er perfekt til et tung øyensminke som f.eks. smokey eye eller sammen med eyeliner. Passer veldig bra til festsminke generelt.

3. Touche Éclat fra Yves Saint Laurent. Kan kjøpes på Strawberrynet.com.

Dette er en klassiker som er verdsatt av mange. Den er blir til tider beskrevet til som en tryllepenn og det er ingen overdrivelse. Den er perfekt for å skjule mørke ringer under øynene, den kan brukes på øyenbrynsbenet og øverst på kinnbena for å lysne rundt øynene og i ansiktet. Dette er IKKE en concealer, hvis du bruker den på urenheter vil denne pennen fremheve dette, ikke skjule det.

4. 9 to 5 cleansing lotion fra LUSH. Kan kjøpes på Lushnorge.no.

Jeg er vanligvis en tilhenger til ansiktsservietter, men når jeg skal pleie huden og samtidig fjerne sminke bruker jeg denne. Den renser bort det meste av sminke og smuss, og etterpå føles huden rik på fuktighet og silkemyk.

5. Cover All Concealer Palette fra Wet n wild. Kan kjøpes på Nelly.com.

Når jeg kjøpte denne trodde jeg egentlig at jeg kom til å bli skuffet. Den var billig og den ser ikke akkurat lekker ut. Men, jeg bruker den nesten hver dag. Jeg har relativt rød/rosa hud og i tillegg har jeg faktisk et fødselsmerke i pannen formet som en stor V. Dette er ikke veldig synlig, men kan bli det når jeg er veldig varm eller kald eller hvis jeg rødmer. Jeg bruker den grønne concealeren til å tone ned rødheten i huden min og til å skjule fødselsmerket. Den fargen som ser superrosa ut er egentlig laksefarget og er veldig bra for å dekke over mørke ringer under øynene. Jeg bruker også den hvite til å lysne opp ansiktet.

6. Buffy body butter fra LUSH. Kan kjøpes på Lush.co.uk.

Dette er en helt fantastisk kroppsskrubb, den eksfolierer og fukter huden. Jeg elsker den og det er spesielt for dens fuktighetsgivende egenskaper. Buffy er også kjent for å ta rotta på appelsinhud.

 

Dette var mine favoritterprodukter. Har du noen produkter som du er avhengig av?

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

17 svar til Favorittprodukter

  1. Jeg er avhengig av mine renseprodukter, og ansikt krem

  2. Mhm de er det :) og fikk super hjelp også for å finne rett produkter også :)

    • Men, det er bra:) Det er faktisk SÅ viktig å bruke rette hudprodukter. Merker veldig forskjell hvis jeg ikke er nøye med å rense og bruke fuktighetskrem!

      • Ja det er veldig viktig å bruke rette produkter til rett hud. husker før jeg hadde hudanalyse og så dyprensen så kjøpte jeg bare det jeg vant, fyy fader hvor noen av produktene svidde som f***, Men ikke de her produktene nei, de er utrolige gode å bruke, og hunden min er så mjuk hele dagen. og kremmen bruker jeg ofte når jeg føler meg tørr.

        Hvordan går det der?
        Lenge siden :)

      • Ja, det er lenge siden:) Det går bra, jeg bor i Tromsø og studerer her. Som du ser har jeg en kjæreste/forlovede og livet er godt. Enn med deg? Hva gjør du?

  3. Hva studerer du? :)

    Jeg er nyutdannet Fagarbeider og bor forsatt i byen.
    jeg har kjæreste og til sommeren har vi vært sammen i 2 år. Syns tiden går kjempe fort.

    • Så bra! Ja tiden går kjempefort!
      Jeg går lektorutdanningen i språk og samfunnsfag:)

      • Oj så spennende :)

        Tiden går kanskje litt for fort til tider, begynner å merke at det fins bare mandager og fredager :P sånn som de andre på jobb sier. er jo litt sant, jeg syns det er bare er mandager og fredager:P hehe for det går så utrolig fort.

        jeg trodde det forsatt var over 1 uke til lønning, men lønna kommer jo på fredagen :O

      • Hehe, æ jobba i fjor og æ kjenne tel det dær! Helt rart;)

  4. Ja er helt rart. jeg var så glad for at det var 2 år til fagprøven da jeg begynte som lærling, men plutselig var tiden inne for prøven. og så etter prøven har jeg jobbet som vikar siden dag 1. har kanskje vært borte fra jobb 7 dager til sammen ( og da regner jeg ikke med turen til oslo) og dette er fra august og til nå.

    Er jo ikke lenge igjen til det er jul liksom :P

  5. Mhm :) men får se hva som skjer med tiden :P kan jo være at jeg har andre planer når den tid kjæm.

    Er jo ikke så lenge til:P 4 år :P

Legg igjen en kommentar

