Sommerplaner

Hei!

Har vært opptatt med skolestart, men nå tenkte jeg at det var på tide med et blogginnlegg igjen:)

Jeg ville fortelle litt om mine foreløpige planer for sommeren og jeg har vært på Polyvore og laget moodboards/antrekksinspo.

I sommer skal jeg, Tord og familien min til Kypros og der er det soling og avslapping. Nei, vi skal IKKE til Ayia Napa, men Fig Tree Bay/Protaras/Paralimni.



Og her er min Polyvore til Kypros.

Cyprus 2011

Etter Kypros skal vi til Harstad og forhåpentligvis videre til Tromsø. Der skal vi på Bukta!

Bukta 2011

I sommer kommer Tords familie fra vestlandet nordover og jeg regner med at det blir mange hyggelige stunder sammen med de:) Her er min Polyvore til familieselskap!

Summer party 2011

I sommer håper jeg på noe shopping! Som du vet får man feriepenger og kanskje man får tilbake på skatten:)

Shopping 2011

HAHA! Jeg ser nå at jeg er tydeligvis veldig tørst ettersom alle Polyvorene har drikkevarer i seg! Skikkelig creepy underbevissthet…

Uansett, jeg vet at sommeren enda er langt unna, men jeg er en planleggingsfreak. Håper du fikk litt inspirasjon:) Hva er dine planer for sommeren?

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

