Everyday

Hei!

Jeg sitter hjemme i leiligheta og hører på musikk mens jeg jobber med semesteroppgaven. Jeg har jobbet med den i to-tre dagen nå, den skal være på 3500 ord og og jeg har bare 1000 igjen. Jeg tror den blir bra og jeg gleder meg til å få levert den inn:)

Repeat after me: Anthropology is FUN!

Så, ellers ville jeg bare tipse alle om Adeles nye album 21. Det kan kjøpes på cdon.com, men ligger ikke ute på Spotify i skrivende stund. Men, singelen «Rolling in the deep» ligger der og den er fantastisk. Ellers liker jeg «Someone like you» og «Turning Tables» veldig godt.

Min lengsel etter sommer og varme fortsetter, og det gjør også min facsinasjon for Polyvore. Dette fører til:

Fields of Gold
Longing.
Careless

Sånn, da har alle fått sin daglige Polyvore-dose.

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.