Bukta og masse snø

Hei!

I dag var været i Tromsø nydelig og derfor bestemte jeg meg for å gå en liten tur ned til Bukta for å se på havet, sola og snøen. Jeg var dum nok til å glemme lue, så ørene mine ble iskalde. Men, det var utrolig deilig å kjenne den friske lufta og sola i ansiktet. Jeg har understreket tidligere at jeg ikke akkurat en noen fotograf, men jeg tok noen bilder der nede som jeg ble ganske fornøyd med. Her er Bukta på en kald dag i februar!

Klarte forresten å falle skikkelig på rompa. Under snøen var det is og det var veldig glatt. Men, de andre som var der fikk seg i alle fall en god latter:)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Bukta og masse snø

Legg igjen en kommentar

