4 år <3

I dag har jeg og Tord vært sammen i 4 år. Derfor er dette innlegget om oss.

Vi ble sammen 07.03.07, og vi forlovet oss 28.02.10.

Vi møttes på videregående skole, på musikklinja. Jeg synes han var utrolig kjekk, og han la nok ikke merke til meg. Etter et par måneder ble han sammen med Hanne, som jeg var venninne med. Jeg var knust. Men, i november skulle jeg feire bursdagen min og jeg hadde invitert venner fra klassen, inkludert Tord og Hanne. Tidligere den samme kvelden hadde de slått opp og dette fortalte de til alle på festen. Det var den beste presangen jeg kunne fått. De neste månedene var fylt med litt for lange klemmer, samtaler på blink.no, men ikke direkte flørting.

03.03.07 hadde vi etter prating på blink.no bestemt oss for at vi ville finne på noe (se film, ha en fest, e.l.), så vi skulle invitere noen venner til meg for å feste. Problemet var at vi inviterte bare to andre, Hanne og Katharina. Jeg vet ikke hvorfor det ble sånn… Uansett kom Tord først og jeg lå oppe på badgulvet å slappet av. Han kom opp og vi satt lenge å pratet. Etterhvert skjønte jeg at dette kom til å bli en veldig bra kveld, hvis de andre ikke kom og forstyrret. Så jeg gikk ned i førsteetasjen, låste døren og skrudde av alle lysene. Selv om det var en smule crazy håpet jeg at de andre jentene ville tro at det ikke var noen hjemme, og bare dra igjen. Men etter en stund med prating ble vi avbrutt av en snøball på vinduet. Utenfor sto Hanne og Katharina. «Kofførr har dokker låst døra?» Vi gikk ned og åpnet opp og skrudde på lysene igjen. Jeg tror ikke Tord skjønte helt hva jeg hadde gjort, og det var nok like bra… Jentene var på besøk i ca. en time før de skjønte at dette bare ble kjedelig for deres del. De dro og det var bare meg og han igjen.

Kvelden endte i ett (eller flere) kyss, og 4 dager senere var det meg og han.

Nå har vi startet et liv i Tromsø, vi studerer, bor i en liten leilighet og trives. Jeg sier ikke at det alltid har vært lett, men vi vil være sammen og vi jobber for det.

Dessuten elsker vi hverandre.

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til 4 år <3

  1. Gratulere med 4 års dagen :)

  2. Airam sier:

    Hurra for dere! :)

  3. Mamma sier:

    Dokker e nu søt!!!! <3

Legg igjen en kommentar

