It’s all about spring!

Hei!

Jeg tenkte at jeg skulle lage et innlegg om vårmoten som kommer vår vei om ikke så alt for lenge (noe er jo allerede kommet)! For min del liker jeg godt å se på de nye kolleksjonene som kommer på Style.com, men jeg er ikke den som nødvendigvis tenker på det når jeg kler på meg. Jeg synes det er fint å få inspirasjon, men jeg kommer ikke til å forsake min personlige stil bare fordi Prada gjør det slik eller fordi Gucci gjør det sånn. Men, jeg har uansett plukket ut noen bilder som inspirerer meg spesielt mye:)

(Trykk på bildene for å få dem større)

1. D&G Spring 2011 rtw (rtw betyr «ready to wear»)

Jeg er en stor fan av blomsterprint og det er for meg nødvendig på sommeren. Jeg liker å kle meg veldig feminint og det er vel ingenting som er mer feminint enn blomsterprint? :) Dessuten liker jeg at kolleksjonen gir meg assosiasjoner til 50- og 60-tallet med skaut, lengde på skjørtene og store solbriller!

2. Erdem Spring 2011 rtw

Nok en gang, masse blomsterprint:) Jeg liker veldig godt bilde nr. 3 fra venstre siden modellen ser noe fyldigere ut og du kan se for deg at denne looken også vil passe fint til normale jenter. Bilde nr. 1 og 4 er også fine til hverdagsinspirasjon!

3. Marc by Marc Jacobs Spring 2011 rtw

Jeg ELSKER de to bildene i midten. Begge to minner meg veldig om Gwen Stefanis musikkvideo «Cool». Husker dere den? Sangen er helt ok, men plaggene er til å dø for! Liker også veskene i bilde nr. 1, 2 og 4:) Håret er også stilig, dog jeg ville ikke prøvd meg på det…

4. Mulberry Spring 2011 rtw

Gud, å bare se på bildene gjør at jeg seriøst vurderer å farge håret rødt. Men klærne er også nydelige:) Liker spesielt godt kjolen i blått jeanstoff (jeg tror det er jeanstoff) på bilde nr. 1 og blusen på bilde nr. 3. Men jeg ville ikke takket nei til noe av det:) Fantastisk!

5. Chloé Spring 2011 rtw

Jeg er ikke noen minimalist, far from it! Men, jeg setter pris på estetikken likevel. Derfor er det bare tre bilder fra Chloés visning. Det meste var minimalistisk og ikke min stil, men jeg likte veldig godt disse tre kjolene. Det var veldig mye hvitt på nesten alle visningene, og jeg vil absolutt være på leting etter en LWD (little white dress). Skoene var også nydelige, likte fargene på de veldig godt! Dessuten var sminken veldig passende, med relativt tykke bryn og bronsefarger på øynene.

Så, her blir jeg å hente min inspirasjon i sommer :) Hva med deg? Følger du med på kolleksjoner og designere?

Sigrid

Alle bilder er hentet fra Style.com.

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

