Sommerklær

Hei!

Jeg har tidligere nevnt at jeg og Tord + min familie skal dra til Kypros i sommer, derfor gleder jeg meg litt ekstra til sommeren :) Jeg har allerede handlet litt sommerklær og har i tillegg sett ut meg andre plagg som skal opp i kofferten før vi drar! Jeg tenkte jeg kunne dele noen av mine favoritter med dere.

Jeg har kun én bikini som jeg faktisk liker, og med tanke på at det huset vi skal bo i har svømmebasseng, må jeg ha i alle fall én til. Min favoritt finner jeg hos Cubus og ser slik ut:

149,- for overdel, 99,- for underdel.

Ellers har jeg, som dere sikker har lagt merke til, en dyp kjærlighet for kjoler og jeg har funnet to nydelige hos Lindex:

Jeg har allerede kjøpt en sommerkjole fra Bik Bok, den er kjempefin på og ser slik ut:

Til slutt har jeg en som jeg vurderer å kjøpe fra Gina Tricot, liker trykket, det minner meg om et sjal som mormoren min har:

Jeg hadde allerede bestilt pakken fra Gina Tricot, når denne kom som nyhet på siden deres, hvis den hadde kommet litt før hadde jeg definitivt bestilt den. Men her er det jeg bestilte:

Er veldig usikker på shortsen, men håper den sitter fint på.

Har i tillegg til dette investert i et par hvite Converse All Star Canvas (det vil si: lave hvite Converse). Det er først nå jeg ser at det meste er litt «Hello there, sailor!»-aktig, men jeg synes at det kan være stilig hvis man klarer å unngå å se ut som en tegneseriefigur :)

Har du funnet deg noen klær til sommeren? Skal du reise bort?

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Sommerklær

  1. Airam sier:

    Så mye fint! Den kjolen fra Gina Tricot er forresten råfin, jeg sikla på den i går. Perfekt til timeglass som oss! ;)

    • Var den fin IRL? Har veldig lyst på den, kommer sikkert til å bestille den uti uka:) Ja, vi timeglass :) Æ skulle forresten tipse dæ om en blogg, ho e svensk, elske vintage kjoler og er i mine øyne en rødhåret versjon av deg:) Dere har nok litt ulik stil, men det er masse fine bilder og ho kan virkelig joine timeglass-klubben:) Elsa.elle.se er adressen!

      • Airam sier:

        Den va faktisk enda finare enn på bildet, og stoffet e herlig lett og fint :)

        Og det her e litt creepy, men æ hadde tenkt å tipse dæ om samme blogg..! Ho e F A N T A S T I S K :D At ho e en rødhåra versjon av mæ må være det finaste komplimentet æ har fått på lenge <3

        PS: Overførte penga tel dæ i dag, så du burde få dæm i mårra eller seinast tirsdag :)

      • What? Seriøst? Det e creepy… Like ho kjempegodt <3
        Har fått pengan:)

        Gi ho Miriam en STOR klem fra mæ førresten, savne ho veldig…

Legg igjen en kommentar

