…og nå er jeg blakk.

I går bestemte jeg meg for å bruke opp alle pengene mine. Eller ikke ALLE, men MYE mer enn jeg burde…

Jeg har i en stund nå vurdert å kjøpe en ordentlig foundation og i følge Pixiwoo-jentene er det kun Chanel som holder. Derfor måtte det bli det.

Jeg har vært veldig fram og tilbake når det kommer til foundation, mye p.g.a. at jeg synes det er vanskelig å finne en som er lys, med rosa undertone. Men denne er helt perfekt. Når jeg påførte den første gang var det ikke til å tro, det var ikke mulig å se eller føle at jeg hadde noe som helst på huden. Chanelprodukter kan kjøpes på Esthetique og jeg fikk en liten prøve med før jeg kjøpte den. Vil dessuten understreke at denne er fin for tørr hud. Hvis du vil ha mer informasjon om Chanelfoundationer vil jeg anbefale deg å se denne videoen.

Jeg kjøpte meg også en nydelig badedrakt (!) fra Accessorize.

Jeg var veldig usikker på hvordan den kom til å se ut på, men den passet perfekt og jeg gleder meg til å bruke den i sommer. Men, jeg tror IKKE at jeg kommer til å bruke den mye på Kypros, jeg vil jo ha farge på magen også (når jeg skriver «farge» mener jeg selvfølgelig en knallrosa solbrent tone som er så attraktivt).

Siste innkjøpet var en Lip Tint fra Max Factor.

Sånn så den ut på leppene. Dette vil jeg si er den «letteste» versjonen. Hvis jeg ville ha en tyngre rødfarge hadde jeg bare brukt mer av produktet. Den er litt tricky å bruke, du må være rask med å gni fargen utover, for den «tørker» inn i huden. Dessuten får du rosa fingertupper. Men, jeg likte den likevel :)

Søndagen videre skal brukes på

OG

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til …og nå er jeg blakk.

  1. Airam sier:

    Hihi, vi har samme lip tint, både du og Miriam og jeg! Badedrakten var nydelig, og foundationen virker veldigveldig lovende. Jeg har aldri prøvd flytende foundation (annet enn til danseforestillinger, og det var ingen suksess), men når både du og Pixiwoojentene er så fornøyde, blir jeg definitivt nysgjerrig… synd jeg er blakk så det holder, men den havner definitivt på jeg-vil-finne-en-prøve-av-denne-lista mi :) Takk for tipset!

Legg igjen en kommentar

