17.07.11

Hei!

Jeg har vært borte en stund, men jeg kommer tilbake nå! Siden sist har det skjedd mye, jeg skal flytte til Oslo og starte på UiO og jeg har vært på ferie.

Så, Oslo! Jeg har fått meg plass i et stort kollektiv med 9 stykker i et stort hus med hage og veranda. Rommet mitt har jeg ikke sett ordentlig enda, men jeg flytter ned om 3 dager og jeg gleder meg masse :) Jeg må innrømme at å prøve pakke ned livet sitt i 2 kofferter har vært en utfordring, men svært interessant. Jeg skal selvfølgelig blogge mer om alt dette når jeg er kommet på plass der nede :)

Jeg har som sagt også vært på ferie på Kypros, det var helt fantastisk! To uker var kanskje litt lenge, men jeg har koset meg masse i sola sammen med familien. Jeg har tatt en del bilder som dere skal se senere, men jeg tar også dette i en egen bloggpost. Dessuten tar jeg nye innkjøp i en tredje bloggpost.

Jeg er også blitt singel. Jeg har ikke tenkt å skrive noe særlig om akkurat dette, men jeg sier bare at det var til det beste for begge parter og at vi enda er venner.

Jeg er her, jeg lever og jeg har det bra :)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til 17.07.11

  1. Maria sier:

    Hurra! Jeg har savnet bloggen din :) Håper du blir fornøyd med hybelen, jeg tror du kommer til å få det kjempefint!

  2. saishon sier:

    æ vil se bilde av hybeln din:)

Legg igjen en kommentar

