Oslo <3

Hei!

Jeg har vært opptatt med så mye annet at blogging har blitt glemt. Hvilket er egentlig et sunnhetstegn spør du meg :) Jeg har flyttet, startet på skolen, fått meg jobb på LUSH og har det helt fantastisk.

Det kjennes ut som om Oslo er MIN by. Jeg bor litt utenfor sentrum i et rolig område. Det er kort vei til UiO og jeg har den siste uken hatt fadderuke sammen med historiestudenter. Til høsten skal jeg studere historie, sosialantropologi og Ex.Phil. Gleder meg til å starte med undervisning neste mandag :)

Jeg nevnte i forrige innlegg at jeg skulle vise nye innkjøp, så jeg tenkte at jeg kunne ta noe av det her. Men jeg viser kun favoritter :)                                                                             Første favoritt er denne skinnveska, kjøpt på Fretex i Harstad. Den er perfekt til hverdagsbruk og jeg har brukt den MYE. Muligens et av mine beste brukthandel-kjøp.

Andre favoritt er dette gråe skjørtet. Jeg kaller det universitetskjørtet mitt og jeg kommer til å bruke det mye utover høsten :) Det er også kjøpt på Fretex i Harstad.

Tredje favoritt er disse postkortene som jeg kjøpte på Kypros. Jeg synes slikt er kjempemorsomt og disse har jeg klistret opp på veggen min i Oslo :)

Fjerde favoritt er disse supersøte ballerinaskoene også kjøpt på Kypros. Perfekt til å pynte opp et halvkjedelig hverdagsantrekk!

Femte favoritt er denne blusen fra Lindex. Den er nydelig på og passer perfekt til jeans :)

Sjette og siste favoritt er dette skjørtet kjøpt på H&Ms barneavdeling. Det er ganske kort, men er veldig kledelig. Jeg har brukt det på de varmeste dagene her i Oslo og håper jeg klarer å bruke det utover høsten også :)

Det var vel det jeg hadde å si i dag, men jeg skal prøve å ikke la det bli en fast greie med en hel måned mellom hvert innlegg. Det er dog koselig å se at det er folk innom her hver dag, selv om det ikke skjer noe :P

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Oslo <3

  1. Ane Sunde sier:

    ELSKER universitetsskjørtet, leter etter et selv! Hei forresten, hehe

Legg igjen en kommentar

