Et rom.

Hei!

Jeg hadde for en tid tilbake forespørsel om å vise bilder av rommet mitt i Oslo og jeg svarte at det skulle jeg fikse, så her er innlegget og bildene :) Det er ikke et stort rom, jeg vil anslå ca. 16-17 kvm, men det passer meg perfekt. Jeg har egen utgang til verandaen og har som dere ser masse vinduer :) Dette innlegget krever vel egentlig ikke noe særlig mer av meg som skrivende blogger, så her kommer bildene:

Det var det :)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Et rom.

  1. Marianne sier:

    Du er så heldig! Jeg har også lyst på balkong! :p

  2. Maria sier:

    Så fint du har fått det! Selve rommet i seg selv er jo råfint, men med litt Sigrid-personlighet ble det ekstra bra :D

Legg igjen en kommentar

