Leaves That Are Green

 

Hei!

Jeg har endelig fått storstipendet og har derfor koset meg litt ekstra denne uken :) Dessuten er høsten godt på vei og da trenger man litt oppmuntring i hverdagen. Det er egentlig ikke blitt ordentlig kaldt i Oslo enda, men det har regnet endel og jeg skjønner først nå hvorfor man trenger paraply. Men regnet gjør meg ingenting, jeg synes nesten det er deilig å bli skikkelig gjennombløt for å så komme inn og legge seg under dyna for å varme seg opp igjen :) Det er litt rart, men jeg kjenner at jeg gleder meg litt til at høsten skal gjøre det litt kaldere slik at man kan fryse litt. (Jeg mistenker at jeg kommer til å angre på dette i etterkant…) Men, uansett det er noe med høsten og spesielt med klærne, de er alltid finere enn sommerklærne, synes jeg. En god kåpe, en rød beret og noen varme sko er (i mitt hode) titusen ganger bedre enn sandaler, shorts og bikini. Jeg har en nydelig grønn kåpe som jeg kjøpte på Fretex i Harstad som jeg gleder meg spesielt mye til å bruke, jeg skal vise dere den når den kommer nedover med pappa i neste uke.

Men jeg skulle i dag vise dere mine nye høstsko, et nytt skjørt og et par jeans pluss litt til :) Er du klar? Here it goes:

Forresten, jeg har også kjøpt meg ny telefon :) Nedenfor telefonen er min nye matboks og en hudkrem (Karma Kream) fra LUSH.

Øverst i bildet er en rød beret fra H&M og er et skotsrutet skjerf i ull fra UFF. Skjørtet er også fra UFF og kommer til å bli brukt en del utover høsten. Slik ser det ut på:

Jeansbuksen er fra Gina Tricot og ser slik ut på (beltet på bildet er også fra GT):

(Støvete speil, ikke skitten bukse.)

Jeg har også kjøpt leppestiften Ruby Woo fra MAC, den er supermatt så du blir litt «tørr» på leppene, men fargen er helt perfekt!

Vinter/høstskoene mine er fra Skopunkten. Jeg har tidligere nevnt at jeg liker sko med snøring, og derfor er disse perfekt :) De har også grov såle og en hæl på 8 1/2 cm.

Til slutt vil jeg vise dere, i ånd av forrige innlegg, hva jeg har gjort med den noe tomme veggen over sengen min. Jeg har hengt opp to av mine favorittkjoler, den hvite kjøpt på Fretex i Harstad, den korallfargede fått av Maria :

Har du kjøpt noe spennede i det siste? Er du klar til høsten?

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Leaves That Are Green

  1. Maria sier:

    Hey, look, it’s my dress! Den ser veldig lykkelig ut der den heng :D

Legg igjen en kommentar

