Oktober

Hei!

Jeg fikk mitt kamera frastjålet og knust (ja, i den rekkefølgen) i starten av oktober og derfor er bildene mine fra telefonen min. Dette er en kort oppsummering av måneden:

Jeg kjøpte det jeg har døpt Dolly Parton-skjørtet. Jeg er enda usikker på det, dog.

Det har vært usedvanlig rotete på rommet mitt. Det er det forsåvidt alltid.

Jeg har tatt mange bilder av beina mine på t-banen.

Jeg fikk staff box og var ovelykkelig.

Jeg og Maria spaserte i Oslo.

Vi spiste gulerotkake og leste bøker.

Jeg forelsket meg i skoleveien min.

 

Hva har du gjort i oktober?

Sigrid

 

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

