November

Hei!

Jeg har vært opptatt med pensum og eksamen den siste tiden, men snart er jeg ferdig og da vender jeg tilbake til mitt sosiale liv og forhåpentligvis litt hyppigere blogging :)

Denne innlegget blir veldig likt det forrige, mest fordi det er enkelt og jeg er alt for stresset for å gjøre noe mer akkurat nå.

Måneden startet med angst og pepperspray.

Jeg irriterte meg over kvalmende søte folk på Sophus Bugge.

Jeg heiet på at ex.phil.-foreleseren skulle gå videre til finalen i Idol.

Jeg hadde bursdag og fikk fine brev.

Og te.

Og en bok som ikke er en bok.

Og en bok som er en bok. En nyttig en som sådan.

Jeg hadde også familien min på besøk og sammen gikk vi på Munch-museet. Der møtte vi Arnold Schwarzenegger. Det var koselig.

Jeg var også på Thanksgiving sammen med søte Lushfolk. Jeg tok desverre ikke noen bilder, men hvis du vil se så kan du gå på bloggen til Ina og lese om det der :)

Hva har du gjort i november?

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til November

  1. Lisa B. Olsen sier:

    søte sigrid :D æ har så lyst til å henge med dæ nu som du bor i oslo! <3 har nesten ikkje fått mæ nån venna her nede enda :p haha! du må gjerne si ifra om du også har løst å treffes soon. og tid, såklart. :) – L

Legg igjen en kommentar

