Hjem til jul og så hjem igjen.

Jeg dro hjem til Nord-Norge. Det var godt.

Alt var slik jeg husket det og huset luktet av mat og mammaen min.

Jeg og søsteren min dro til Fauske og besøkte pappa, hans kone Cecilie og hennes datter Frida. Det var kjempekoselig.

Det ble jul selv om julestjernen hang skjevt.

Jeg drakk øl. Det har jeg lært i Oslo.

Vi spiste pinnekjøtt hos Randi, slik vi alltid gjør. Vi lekte også «Lappeleken», jeg var Platon.

Så dro jeg hjem til Oslo og kjøpte kjole.

Hva har du gjort i julen?

 

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hjem til jul og så hjem igjen.

  1. Reidun Sol sier:

    Bildene dine fra Harstad fikk meg nesten til å grine, men det endte opp med et stort sukk. Hilsen Reidun (ja, Reidun!).

  2. Tusen takk, det var utrolig fint sagt! Ja, jeg får en stor klump i halsen hver gang jeg ser de. Jeg må innrømme at jeg i hemmelighet følger tumblr-bloggen din og at den er superfin og full av inspirasjon :)

Legg igjen en kommentar

