Jeg låner lister.

Hei!

Jeg så den først hos Maria som hadde lånt den hos Mariell som hadde lånt den hos noen andre. Så nå var det min tur til å låne den.

1. Hvor gammel er du om fem år?
26 år gammel. Det er ingen alder.

2. Hvem tilbrakte du minst to timer med i dag?
Maria, jeg dro ned på jobb etter forelesning.

3. Hvor høy er du?
166.5 cm.

4. Hvilken film så du sist?
Delicatessen.

5. Hvem ringte du sist?
Mamma.

6. Hvem ringte deg sist?
Maria.

7. Hva stod på den forrige tekstmeldingen du fikk?
”Åh det høres kult ut! Gjerne!”

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Det kommer ann på hvem jeg snakker med.

9. Er dine foreldre gift eller skilt?
Skilt.

10. Når så du mammaen din sist?
Den 3. januar. Men hun kommer til helgen og det gleder jeg meg til!

11. Hvilken farge har du på øynene?
Blå.

12. Når våknet du i dag?
Klokken 09:11.

13. Hva er din favorittjulesang?
Chuck Berry – Merry Christmas Baby.

14. Hva er din favorittplass?
Det er så mange! Topp 3 er rommet mitt i Oslo, verandaen i Harstad på en varm sommerdag eller badgulvet hjemme i Harstad.

15. Hvilken plass liker du minst?
Kjelleren.

16. Hvor tror du at du er om ti år?
London eller Brighton eller Göteborg eller New Zealand eller Malaysia. Eller Oslo. Eller Harstad.

17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Edward Saksehånd. Så filmen når jeg var ca. 6 år og ble veldig skremt.

18. Hva fikk deg til å le hardt sist?
Maria når vi gikk til taxikø på lørdag og snakket om vår forretningside som går ut på å starte en butikk der man selger ”fettsmå” ting. Ja, vi var beruset.

19. Hvor stor er sengen din?
150 x 200 cm. Stor nok.

20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Bærbar pc.

21. Sover du med eller uten klær?
Det varierer.

22. Hvor mange puter sover du med i senga?
Én pute.

23. Hvor mange land har du bodd i?
Kun Norge. Det skal dog endres på!

24. Hvor har du bodd?
Harstad, Tromsø og Oslo.

25. Liker du sko, sokker eller bare ben?
Sko ute, bare ben inne.

26. Er du sosial?
Tja, jeg liker veldig godt å være sammen med gode venner, men jeg har behov for alenetid en gang i blant.

27. Hva er din favorittis?
Lakris blandet med bringebærsorbet. Don’t knock it ’till you’ve tried it!

28. Hva er din favorittdessert?
Mormors pavlova.

29. Liker du kinamat?
Joda. Liker thaimat bedre.

30. Liker du kaffe?
Nei. Drikker heller chailatte.

31. Hva drikker du til frokost?
Jeg spiser ikke frokost. Har aldri tid til slikt.

32. Sover du på en spesiell måte?
På siden, diagonalt i sengen.

33. Kan du spille poker?
Nei. Spiller heller bondebridge!

34. Liker du å kose?
Ja. Hvem liker ikke det?

35. Er du et avhengighetsmenneske?
Jeg blir ”avhengig” av ting i kortere perioder. I disse tider spiser jeg for eksempel nesten bare go’ morgen-yoghurt med nøtter.

36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Nei.

37. Vil du ha barn?
Ja. Et par stykk hadde vært hyggelig en gang i fjern fremtid.

38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Engelsk. Skjønner litt fransk.

39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Nei.

40. Foretrekker du å bade i havet eller et basseng?
Jeg har sett nok av havet til å skjønne at det ikke er til å stole på. Basseng.

41. Hva bruker du helst penger på?
Sko, skjørt og kjole. Og brie.

42. Eier du dyre smykker?
Jeg eier noe som har en viss verdi, men det er arvet.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?
True Blood.

44. Kan du rulle med tunga?
Ja.

45. Hvem er den morsomste personen du kjenner?
Aurora.

46. Sover du med kosedyr?
Nei.

47. Hva har du som ringelyd?
Don Nelson – Nola’s Bounce

48. Har du klesplagg fra du var liten?
Ja, det ligger masse på kvisten (loftet for deg som ikke er nordlending) hos mamma.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
En neglelakk.

50. Flørter du mye?
Akkurat nok.

51. Kan du bytte olje på bilen?
Nei.

52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Jeg kjører ikke bil, jeg kjører t-bane. Så nei.

53. Hva var den forrige boken du leste?
Maurice Bloch – From Blessing to Violence (pensum).

54. Leser du avisen?
På nett, ja.

55. Abonnerer du på noen magasiner?
Nei, men vi får Aftenposten på døren.

56. Danser du i bilen?
Hver gang.

57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
Sikkert P3.

58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
Forestilling Miriam Edderkoppen.

59. Når var du i kirken sist?
Husker ikke.

60. Er du lykkelig?
Absolutt.

Alle bildene er fra weheartit.com.

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg låner lister.

  1. Maria sier:

    Fine lista! :D

  2. Jaa! Æ likte veldig godt di også :)

Legg igjen en kommentar

