En mormor, en morfar og et barnebarn i Oslo.

I dag kledde jeg på meg min fineste hverdagskjole og ballerinasko med glitter,

fordi jeg skulle hente to av de beste menneskene i verden på Oslo S. Møt mormor og morfar:

De hadde en liten dag i Oslo før de drar videre ned i Europa og til en elvebåt på Donau. Vi gikk for å spise på Kirkeristen, nærmere bestemt Cafe Bacchus. Når vi kom dit la morfar capsen sin på gulvet. Jeg tok bilde av det fordi jeg syntes det var litt rart. Sånn så det ut:

Morfar spiste krydderpølser med sennep og potetmos. Det falt tydeligvis i smak.

Jeg spiste club sandwich. Det var kjempegodt.

Mormor spiste lammeburger med fetaost og tzatziki. Hun var også fornøyd.

Deretter gikk vi og kikket litt i domkirken, men de skulle ha konsert der, så vi fikk bare stå i døra.

Ellers fikk jeg høre om når mormor bodde i Oslo og jobbet på rikstelefonen, og ble fortalt at for noen år siden bodde det slektninger på Frogner, rett ved den gata jeg skal flytte til.

Det var en særdeles fin dag, selv om det blåste litt på Karl Johan.

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til En mormor, en morfar og et barnebarn i Oslo.

  1. Kor arti:) capsen e fra valhall!!! Min pappa sitt frilufts hotell på krøttøya:D

  2. annelise sier:

    Dere er sååååååååå søte.
    Mamsen!

Legg igjen en kommentar

