I det siste.

Jeg hører på musikk og skriver.

Jeg spiser blåbær og har på meg den nye strømpebuksen.

Men for det meste er det ikke fin strømpebukse, men heller sløv pysjbukse.

Jeg fikk noen blomster fra jobb som er fine på rommet mitt.

Jeg har tatt fram favorittveska og dette er et helt klart tegn på at sommeren er på vei.

Jeg finner blomster som jeg ikke har sett før.

Og jeg gleder meg til å flytte til Frogner.

 

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

10 svar til I det siste.

  1. Maria sier:

    Åh, den strømpebuksa e så fiiin! :D

  2. Ida sier:

    Oh, fin strømpebukse. Sånn vil æ åsså ha! Korr du har funnet?

  3. Maria sier:

    HEI, NYTT DESIGN, JO! I like :D

  4. Annelise sier:

    Du hører jo musikk som din mor gjorde på 80-tallet!!! GOOD. Nu mangle det bare at du sjekke ut The Doors. American Prayer. Jim Morrison va jo en stor poet, og døde bare 27 år gammel. (som Janis Joplin, Jimi Henrix…….)
    mamma

    • Det har definitivt blitt sjekket ut fra før, med unntak av American Prayer, men jeg skal finne det fram og høre:) Det skal vel bare mangle at jeg hører på god musikk, jeg tar etter mammaen min ;)

  5. Torstein sier:

    Hei,
    Råtøff blogg.
    Sitter her sammen med din mor og fruen i huset.
    Aller herfra hilser, stå på der nede i tigerstaden, så høres vi igjen

    ‎»Once we accept our limits, we go beyond them.» ~Einstein
    Torstein

Legg igjen en kommentar

