Grønn sykkel og grå katt.

Hei!

Jeg dro på tirsdag hjem til Nord-Norge for å feire 17. mai med familien og lillesøster Aurora som er russ.

Her i nord varmet sola godt og det var deilig å være i hjemme igjen. Pusen vår, Esmeralda, synes også det var deilig å slappe av.

Etter litt kosing med pusen syklet jeg ned til Fretex og kikket etter nye kupp jeg kunne ta med sørover. Der fant jeg en nydelig hjemmestrikket jakke.

Jeg fant også en fin boks som en gang har inneholdt svensk godteri og et nydelig tebrett fra England.

En prikkete kjole fikk også bli med hjem.

Ellers fant jeg en fin veske, et par sommersandaler og et skjerf.

Sist, men ikke minst, så kjøpte jeg meg en sykkel. Den skal bli med til Oslo den også, så kan jeg sykle rundt i kjole og solbriller i sommer. Vi måtte lappe den litt, det var visst hull i slangen, men det fikset stefar Odd raskt. Prisen var forresten helt fantastisk, 40,- betalte jeg.

Jeg tok også litt bilder av min flinke mamma og stefar som bygger en sjå (et uthus) i hagen. Det skal ha to plan og plass til å ha gjester på overnatting.

Dagen i går ble avsluttet med et deilig bad hos flotteste tante Randi og reker til kvelds! En deilig dag med andre ord :)

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

