Juni

Hei!

Det har vært litt stille her, men nå får dere bilder av hva som har skjedd siden sist! Jeg har vært opptatt med skole, jobb og sommerferie. Hverdagene er fylt med Lush, Harry Potter på lydbok, Girls, hjernerystelse, tom kha gai på Far East og en veldig fin gutt som plutselig er en veldig fin kjæreste. I august skal jeg, mamma og Aurora til Riga og Stockholm, det gleder jeg meg masse til. Dessuten fikk jeg vite at mamma har bestilt billett til Thailand i julen!

Men, mer om alt dette senere, her er bildene fra måneden som gikk!

Jeg kjøpte sko med spenne som er fine både til kjole og bukse. De er fra Kina og jeg føler meg litt som «a good little communist» når jeg tar de på.

Jeg spiste masse moreller og tenkte på fine Mariell som kjente den 15-årige meg bedre enn noen andre og derfor vil jeg alltid være uendelig glad i henne.

Jeg kjøpte underskjørt, så vises ikke trusen igjennom lett gjennomsiktige kjoler. Det gjør heller ingenting at de har fine blonder.

Det var klesbyttedager på Lush og jeg byttet til meg blandt annet denne jeansjakken.

Dette er bakgården min, jeg liker veldig godt treet. Det kommer ikke så mye lys ned i selve gården, men det gjør ingenting når man har et så fint tre å se på.

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Juni

  1. mamma sier:

    Hei min skatt. Endelig litt på din blog. Æ følg jo med vet du : )

Legg igjen en kommentar

