Polyvore, Goldroom og Ad-busting.

Hei!

Jeg har tid og energi til overs og da lager jeg polyvores. Her er de.

Angeles

Denne er for høst- og skoleinspirasjon :) De trenger vi vel alle etter hvert.

Fantasy

Skoene skal skaffes på en H&M så snart jeg har råd :)

Oslo nigths

Denne minner meg om kalde nord-norske sommernetter der du går hjem fra fest klokken halv fem på morgenen og det er så lyst ute at du burde egentlig hatt solbriller på.

FF

Mens denne er Oslos netter som tilbringes med noen som er god til å kline og som sier at du er vakker.

Ellers vil jeg anbefale deg å høre på dette:

Og lese denne bloggen:

http://ad-busting.tumblr.com/

Sigrid

Om mybabyshotmedown

En ung pike på vei inn i det store livet.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Polyvore, Goldroom og Ad-busting.

  1. anettedaa sier:

    likerlikerliker!

  2. saia sier:

    Hei sigrid:)
    Nu syntes æ at du skal legge ut bilda fra riga. Åsså må du vise ka du har kjøpt:)

Legg igjen en kommentar

